NOG 2 MAAAND - Reisverslag uit Grolloo, Nederland van Sylvia Klaassens - WaarBenJij.nu NOG 2 MAAAND - Reisverslag uit Grolloo, Nederland van Sylvia Klaassens - WaarBenJij.nu

NOG 2 MAAAND

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

27 Juni 2014 | Nederland, Grolloo

Aaahhh.. nog 2 maand en dan ga ik naar Curacao.
Nu dat het zo dicht bij komt wordt het allemaal wel een beetje spannend, wel is het gezonde spanning.
De papieren wereld is nu allemaal op orde en geregeld. Nu maar de reisspullen bij elkaar halen wat nodig is voor 4 maand.. Best lang hoor :)
Ik heb leuke reisgenootjes waar ik een leuke tijd mee zal beleven.
Via deze blog zal ik mijn verhalen die ik zal mee maken deze 2 maand en de 4 maanden dat ik daar zit hier op bijhouden zodat jullie ook kunnen mee genieten van mijn ervaring.
Ook is het altijd leuk om dit nog is terug te lezen als ik weer terug ben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sylvia

Hier op mijn blog zal vanaf 25 augustus mijn verhalen op komen te staan met wat ik allemaal ga beleven in Curaçao.

Actief sinds 12 Juni 2014
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 7558

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 20 December 2014

mijn stage in Curaçao

Landen bezocht: