ticket check, jurkjes check, paspoort check - Reisverslag uit Grolloo, Nederland van Sylvia Klaassens - WaarBenJij.nu ticket check, jurkjes check, paspoort check - Reisverslag uit Grolloo, Nederland van Sylvia Klaassens - WaarBenJij.nu

ticket check, jurkjes check, paspoort check

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

19 Augustus 2014 | Nederland, Grolloo

Nog 5 dagen... afscheid nadert. Koffers worden gepakt. Genieten van de dagen nog hier thuis bij iedereen die ik zal missen, maar ik ga het zeker weten leuk vinden. De tijd zal ook daar snel gaan. Veel leren en Veel onder nemen.
Schoolspullen zeker niet te vergeten want er moet wel gewerkt worden.. haha. Het gaat helemaal goed komen. Zodra ik er ben komen de fotos er bij op. Zodst jullie kunnen meegenieten van mijn ervaring, leuke uitjes en het mooie weer..

De Vakantie van mijn papa en mama is geboekt.. Dat geeft al een geruststelling. Mien laiverd komt me ook nog bezoeken, ook leuk om daar naar toe te gaan leven. Altijd leuk.

De verslagen zullen meer worden als ik daar op plek van bestemming ben..


  • 19 Augustus 2014 - 21:58

    Erna Hidding:

    Hoi Sylvia,

    Ik wil.je langs deze weg even heel veel succes wensen met je reis en verblijf daar.
    Geniet er lekker van meid voor je het weet ben je er weer.
    Goed je best doen met je stage en vooral genieten..!!!
    Heel veel.liefs

    Erna

  • 20 Augustus 2014 - 10:23

    Sylvia:

    He Erna,

    Dank je wel. Ik ga zeker genieten en er een mooie tijd van maken..

    gr.

    Sylvia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sylvia

Hier op mijn blog zal vanaf 25 augustus mijn verhalen op komen te staan met wat ik allemaal ga beleven in Curaçao.

Actief sinds 12 Juni 2014
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 7571

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 20 December 2014

mijn stage in Curaçao

Landen bezocht: